RMK .feat. K.I.M.M-Alla minnen finns kvar

Den här sången kommer från botten av mitt hjärta 
Om all den kärlek ja känner, och all den smärta
Har svårt att berätta, mina känslor e svåra
Jag känner glädjen, ändå fäller jag tårar
Har upplevt saker, som gjort de hela jävligt svårt
Men ändå lever jag, år efter år
Trots självmordstankar, har jag kämpat mig hit
Tagit dag för dag å kommit igenom bit för bit
Livet va skit, jag ville sluta leva
Stöta kniven i bröstet, komma bort från de hela
Men sen hitta ja musiken, å skrev ner mina känslor
Själen e full av rispor å brännsår
Ja vill tacka mina vänner, för att dom finns till å stöttar
Att dom stannar när ja e nere å inte tröttnar
Utan er e ja död, utan er e ja inget
Allt ni gjort för mig stannar kvar i mitt minne

alla minnen finns kvar , å dom bränner i själen
Va e meningen me livet , hör ja hemma i denna världen
Varför känner ja såhär , va e de som fattas
Ja e vilse i livet , mitt liv e borttappat

De e en bit som fattas, men ja vet inte vad
Ett hål i min själv, som ja känner av varje dag
De sticks å de svider, ja plågas å lider
Men ja tänker som så att de läks nog me tiden
För de sägs, att tiden läker alla sår
Men de finns kvar, å ja e på min 16onde vår
När ska de försvinna, den dagen ska ja fira
För då blir de den dagen som ja ska sluta lida
Ja hatar livet, men jag älskar att leva
Ja e fri som en fågel, bunden i en kedja
Värk å sveda, sveda å värk
Mitt hjärta e brustet, men utan att de märks
Kärleken så vackert, men ändå så farligt
Förtrollande känsla, men ändå så skadligt
Trots alla risker, så älskar ja dig linn
Ja skiter i va dom säger, ja vill att du blir min 

alla minnen finns kvar , å dom bränner i själen
Va e meningen me livet , hör ja hemma i denna världen
Varför känner ja såhär , va e de som fattas
Ja e vilse i livet , mitt liv e borttappat

Alla känslor på en gång, nu kommer huvudvärken
Alla känslor på en gång, skärsår å rivmärken
Känslan vill ut, den har rivit å klöst
Ja kämpar emot, men jag kämpar meningslöst
Ut me agretionen, alla har sitt eget sätt
Man blir av me känslan, känslan går till retrett
Men den kommer tillbaka, när man minst anar
De är som mardrömmar, känslan har vissa dagar
Ilskan knackar på, å stiger in objuden
Detta är värsta delen, nu kommer alla ljuden
Jag börjar skaka, handen flyger in i väggen
Ett stort jävla hål, ska ja ta de som ett täcken?
Ett tack till familjen, kärlek utan gräns
Och ett lycka till, till dom som vet hur de känns
Vi hittar alla en mening, vi hittar ett svar
Och kämpa vidare, ni som har en bit kvar

alla minnen finns kvar , å dom bränner i själen
Va e meningen me livet , hör ja hemma i denna världen
Varför känner ja såhär , va e de som fattas
Ja e vilse i livet , mitt liv e borttappat





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0